Visa turistica in Cambogia

I visi sò richiesti per i visitori fora di Cambogia. Tuttu un individuu deve esse cuscenti di circa Visa turistica di Cambogia hè nantu à sta pagina.

Cuntinuà a leghje per infurmazioni nantu à cumu dumandà una visa, a durata è rinnuvamenti di visa turistica, è altri dettagli cruciali.

Ciò chì implica a Visa Turistica Cambogiana?

A Visa Turistica di Cambogia di un mese (classe T) hè valida per i visitori. Per i turisti chì visitanu Cambogia, hè a megliu scelta.

Requisiti pertinenti in quantu à a Visa Turistica per Cambogia:

  • Un mese - sughjornu massimu
  • Trè mesi da a data di emissione di visa
  • U numeru tutale di entrate hè unu.
  • Ugettivi di visita : u turismu
  • Se avete intenzione di visità Cambogia per una durata di più di un mesi o per un scopu fora di e vacanze, avete bisognu di un altru tipu di visa.

Cumu dumandà una Visa Turistica in Cambogia?

  1. Online

    A scelta più pratica per i visitori da l'esteru hè u Cambogia eVisa. lu Modulu di candidatura per eVisa Cambogia pò esse cumpletu à a so residenza, è tutti i documenti necessarii sò sottumessi elettronicamente. In trè è quattru ghjorni di travagliu, i viaghjatori ricevenu a so Visa Turistica cuncessa per Cambogia per mail.

  2. Quandu ghjunghje à l'aeroportu

    À l'arrivu in Cambogia, i visitori ponu uttene una Visa Turistica. Una Visa Turistica per Cambogia hè cuncessa in punti di ingressu internaziunali significativi. I visitatori sò cunsigliati per aduprà u sistema eVisa per uttene una visa in anticipu per prevene cumplicazioni à l'atterrissimu.

  3. À l'ambasciata cambogiana

    Inoltre, l'ambasciate cambogiane offrenu visa di compra anticipata per i viaghjatori. Quelli chì ùn sò micca capaci di presentà e so applicazioni in ligna ponu mette in cuntattu cù l'ambasciata cambogiana chì hè più vicinu à elli.
    I candidati ponu alternativamente cuntattà l'ambasciata in persona o mandà i documenti necessarii - cumpresu u passaportu - per mail. I visitori duveranu principià a prucedura di iscrizzione assai prima di u so viaghju, perchè e richieste di l'ambasciata necessitanu più di processà.

Nazioni chì anu bisognu di una visa turistica di Cambogia emessa da l'ambasciata

A maiò parte di i titulari di passaporti ponu uttene una Visa Turistica Cambogia in linea. U Cambogia eVisa è a visa à l'arrivu ùn sò micca dispunibili per i turisti da i paesi elencati quì sottu.

Piuttostu, anu bisognu di passà per un cunsulatu per ottene a so visa cambogiana:

  • Siria
  • Pacchistanu

Documenti di candidatura richiesti per a Visa Turistica di Cambogia

I visitatori in Cambogia deve pruduce certi documenti per ottene una visa à l'arrivu: I viaghjatori anu da soddisfà i prerequisiti di visa di Cambogia sia in linea, quandu ghjunghjenu, o direttamente à l'Ambasciata di Cambogia.

  • Passaportu cù micca menu di duie pagine viote chì ponu stampà è cù un minimu durata di validità di sei mesi
  • Un modulu di dumanda chì hè statu cumpletu è sottumessi (sia nantu à u volu, à a sicurità di l'aeroportu, o à u portu d'entrata)
  • Foto di a pagina di Biografia di u Passaportu (quelli chì mancanu di foto puderanu pagà per una scansione di i so passaporti)
  • (Per deposità a carica VOA) dollari americani
  • Quelli chì dumandà un e-Visa Cambogia compie l'applicazione in Internet è carica elettronicamente u so passaportu e foto di faccia.

Copie stampate di i ducumenti necessarii duveranu esse prudutte, però, se dumandate à l'arrivu o in u cunsulatu.

I dettagli richiesti nantu à l'Applicazione di Visa per i Turisti in Cambogia

L'applicazione di Visa Turistica per Cambogia deve esse cumpletata da i visitatori.

Pò esse cumpletu elettronicamente attraversu u serviziu eVisa. I visitatori anu da mandà i seguenti dettagli:

  • U nome, u sessu è a data di nascita sò esempi di dati persunali.
  • Numero, emissione è data di scadenza di u passaportu
  • Dettagli nantu à u trasportu - data di entrata prevista
  • I prublemi fatti quandu si compie u furmulariu elettronicamente sò simplici per risolve. I dati ponu esse cambiati o sguassati.

I visitori anu da verificà chì i dettagli sò leghjite quandu cumplettenu a forma a manu. Quandu si verifica un errore, hè megliu principià cù un documentu frescu piuttostu chè sguassate.

I documenti cumpleti o falsi ùn saranu micca accettati, chì puderanu interferiscenu cù l'arrangementi di viaghju.

Modi per allargà una Visa Turistica per Cambogia

I viaghjatori cù visa turistica devenu visità Cambogia in trè mesi da riceve a so visa elettronica. Allora, i visitori sò permessi di stà in a nazione per un mesi.

I visitori chì volenu stà in a nazione per un periudu allargatu ponu mette in cuntattu cù l'Uffiziu di Dogana in Phnom Penh per dumandà l'espansione di un mese.